Menu

Waarom betaald parkeren goed voor ons is.Q-Park legt uit

GVB hard op weg naar geïntegreerde rapportage

Corporate reporting

Het produceren en publiceren van een jaarverslag wordt wel eens als een 'moetje' gezien. En dat is het vaak ook. Toch loont het de moeite om corporate reporting serieus te nemen. Een goede verslaglegging kan helpen om de positionering en bedrijfsreputatie van een organisatie te verbeteren.

Identity, gezien en herkend worden

Opgemerkt worden. En begrepen. Dat is wat we allemaal wel willen. En dat geldt ook voor organisaties. Genoeg opvallen om opgemerkt te worden en goed voor de dag komen om een positieve indruk achter te laten. Het plaatje moet kloppen bij het praatje. Het merk, wat men van een organisatie denkt en wat men erbij voelt, is een samenhangend geheel van propositie, imago, persoonlijkheid en tone-of-voice van een organisatie en de visuele representatie hiervan. De visuele huisstijl vormt het merk en geeft er letterlijk en figuurlijk kleur aan.

Video; vinden wij leuk (Google ook)

Hoe vertel je een verhaal? Met een video. Tijd is kostbaar. En mensen houden van video.

Superfoods Peru

Tangelo website

ProdemosIdentity

Beeld en geluidoutside in

Grandvision jaarverslagen

NIBC Bank Voorwaarts

Informatie-objecten voor vermoeide passanten

Beeld en Geluid viert feest

Lenticulaire vitrinekast

Van keukenafval naar compost

Q-Park jaarverslag

Zuigpalennieuwe stijl

HIV-epidemie in Nederland

The Greenerybonen tellen

Roadmap van de energietransitie

Green Award Jaarverslag 2015-16

NIBC Talent Program

Q-Park en hufterig gedrag op de parkeerplaats

Ipensloter- enDiemerdammersluis

De zon lacht

Whitepaper energietransitie

Pensioenfederatie

BP FreebeesLoyalty card

Omdenken